fbpx

משרד פרסום שלוקח אותך גבוה.

אנחנו מאמינים שלכל עסק יש סיפור משלו.
אנו כאן כדי לספר את הסיפור שלכם לעולם באמצעות פרסום ושיווק דיגיטלי יצירתי.
הצוות שלנו מורכב מאנשים יצירתיים, סקרנים ונלהבים שאוהבים לחשוב מחוץ לקופסה כדי למצוא את הדרך הטובה ביותר לחבר בין המותג שלכם לבין הלקוחות.

כל שירותי הפרסום
במקום אחד

היי, אנחנו אינטואיט – INTOIT
משרד פרסום המעניק מעטפת מלאה ומספק מגוון שירותי פרסום לעסקים.
אנחנו מנהלים עמודי פייסבוק ועמודי אינסטגרם עסקיים,
מנהלים קמפיינים בקידום ממומן במדיות החברתיות ובגוגל,
מעצבים ומפתחים אתרים מדהימים ועוד.
בנוסף, אנחנו בונים אסטרטגיה שיווקית ייחודית לכל עסק בנפרד.
תוכלו לקרוא בהרחבה על כל אחד מהשירותים שלנו בלחיצת כפתור.

קידום ממומן בגוגל

Google Ads (בעבר Google AdWords) היא פתרון הפרסום ותוכנית הפרסום של גוגל לעסקים לפרסם במוצרים הרבים שלה וברשת החיפוש הרחבה יותר.

באמצעות פלטפורמת המודעות תוכלו לפרסם בשני מנועי החיפוש הגדולים בעולם: גוגל ויוטיוב.

אם אתם רוצים לפרסם במוצרים אחרים של גוגל כמו Gmail, פרסום בגוגל זאת הדרך היחידה.

יש יותר מודעות בחיפוש Google ובמאפיינים האחרים שלו מאי פעם בצורות שונות, מה שאומר שאם אתם לא משתמשים בחיפוש ובסוגים אחרים של מודעות בעסק שלכם, העסק שלכם ירגיש את ההשפעה.

עבור עסקים רבים, פרסום בגוגל הפך להיות הכרחי כדי להישאר תחרותיים ולא רק דרך להגדיל את ההכנסה וההגעה אל הלקוחות.

קידום ממומן בפייסבוק

פייסבוק היא כעת אחת מפלטפורמות השיווק הפופולריות ביותר על פני כדור הארץ. ככל שהענקית החברתית גדלה ליותר מ-2.7 מיליארד משתמשים פעילים, היא גם מרחיבה את רשת הפרסום שלה כך שתתאים למגוון רחב של עסקים.

הרבה מהיתרונות של פרסום בפייסבוק כבר ברורים, אבל לפרסום בתשלום יש הרבה מורכבויות. חשוב להבין מה פייסבוק מציעה לעסקים וכיצד רשת המודעות בתשלום שלה בנויה להציע שלל אפשרויות פרסום לפני שתוכלו לראות כיצד היא עשויה לעזור לכם להגיע לקהלים חדשים.

קידום ממומן באינסטגרם

הייתה תקופה שבה בעלי עסקים הסתמכו אך ורק על שיווק הפניות.

אסטרטגיית "מפה לאוזן" הייתה מושלמת לעסקים הפועלים בקהילות קטנות בהן כל לקוח יכול להפיץ את הבשורה ולמשוך לקוחות אחרים מאותה עיר או עיר.

דברים השתנו במהלך המאה ה-20 כאשר רדיו וטלוויזיה נתנו לאנשים גישה למידע נוסף. עם זאת, האינטרנט הוא שגרם לאחד השינויים החשובים והדרסטיים ביותר בשיווק, בעסקים ובסגנון החיים. זה שינה את הדרך בה אנו מתקשרים וכמובן, את הדרך בה אנו משווקים ומפרסמים את המוצרים והעסקים שלנו.

כעת, אין מגבלות בשיווק ובפרסום. האינטרנט מקל על כולם. רק לבחור את הפלטפורמה הנכונה והדרך הנכונה לתקשר עם הקהל שלך וההצלחה נמצאת ממש מעבר לפינה הבאה.

האם יש פלטפורמה שהיא ויזואלית ופופולרית, קלה לגישה ומסוגלת להעביר קידום ממומן מדויק? כן, יש, ואנחנו מתכוונים כמובן לאינסטגרם וליתרונות הרבים שיש לה להציע.

קידום ממומן בטיקטוק

כ-87.1% מהמשווקים משתמשים בפייסבוק רק בשנת 2020, מה שהופך אותה לבחירה הפופולרית ביותר של מדיה חברתית. אינסטגרם מגיעה למקום השני עם 75.3%

עם זאת, זה לא כל מה שיש לשיווק במדיה חברתית. גם טיקטוק נכנסת לסצנה עם פוטנציאל מבטיח. עסקים עדיין לא רוו את הפלטפורמה הזו, מה שמספק לכם הזדמנות טובה לקבל יתרון על המתחרים.

החלק הטוב ביותר הוא שזה רק אחד מהיתרונות הרבים של טיקטוק לעסקים.

ניהול עמוד פייסבוק

בעלי עסקים קטנים שמשתמשים ביעילות באתרי רשתות חברתיות מסוגלים לקדם את העסקים שלהם בדרכים עוצמתיות. דף עסקי בפייסבוק הוא אחת הדרכים הטובות ביותר ליצור קשר עם הלקוחות שלכם ולבנות קהל עוקבים לעסק שלכם.

בעוד שפייסבוק החלה כדרך עבור סטודנטים וצעירים אחרים להתחבר באינטרנט, היא הפכה למרכיב עיקרי עבור עסקים וארגונים קהילתיים. אם אתה או את בעלי עסק, גם לכם כדאי לתחזק את הפייסבוק שלכם.

ניהול עמוד אינסטגרם

אינסטגרם היא אמצעי זול במיוחד ויעיל ביותר להגברת המודעות למותג שלכם בשל מסד הנתונים העצום של המשתמשים שלו. בנוסף, האופי הויזואלי של אינסטגרם עוזר ליצור היכרות עם הנוכחות של המותג שלכם וההכרה שלו במוחם של הלקוחות/לקוחות פוטנציאלים שלכם.

עם זאת, נדרש זמן לא מבוטל כדי לפתח קשרים מקסימליים ולהגביר את המודעות למותג תוך השתתפות פעילה בפלטפורמה, זאת אומרת שצריך להשקיע המון בהתחלה אבל בסופו של דבר אתם תקבלו עוד פלטפורמה מטורפת בה תיחשפו לכמות בלתי מוגבלת של לקוחות פוטנציאלים.

ניהול עמוד טיקטוק

טיקטוק היא כבר מזמן לא פלטפורמה רק לילדים קטנים והפוטנציאל לעסקים שם רק גודל מיום ליום, היתרונות של טיקטוק לעסקים הם מרובים – אתם רק צריכים שיהיה לכם חזון ברור של מה הם וכיצד לגרום להם לעבוד עבור המותג שלכם.

כאחת מפלטפורמות המדיה החברתית החדשות ביותר, בסיס המשתמשים של טיקטוק גדל במהירות וזה הופך במהירות להזדמנות מצוינת לעסקים להגיע לקהלים חדשים וגדולים יותר. גם בישראל האפלקציה הזאת לא פסחה וקיימת אצל כל הגילאים כבר.

קידום אורגני בגוגל

אנחנו חיים בעידן דיגיטלי ללא ספק. ארגונים שרוצים ליצור נוכחות מותג משפיעה צריכים להיות גלויים באינטרנט. עם זאת, אם אתם לא בעמוד הראשון, סביר להניח שלא תזכו בקליקים או תקדמו את המותג שלכם לאף אחד בגוגל. כיום, אופטימיזציה למנועי חיפוש היא קריטית לזהות מותג משגשגת.

קידום אתרים איכותי המיושם עבור אתר האינטרנט של המותג יביא לתוצאות מדהימות לטווח ארוך.

בניית אתרי תדמית

היום ב2022 אין צורך להגיד שלאתר אינטרנט לעסק שלכם יש שפע של יתרונות הן לבעלי עסקים קטנים והן לבעלי עסקים גדולים, לסטארט-אפים ולתאגידים גדולים. עם זאת, זה מזעזע של-46% מהעסקים הקטנים אין עדיין אתר אינטרנט, בעוד ש-12% לא צפויים ליצור אותו בעתיד ו-10% אינם בטוחים. כעת, כאשר אנשים מודרניים מבלים כ-8 שעות ביום באינטרנט, מה שמשפיע על הדרך בה אנו חיים ועובדים,אין ספק שלכל עסק מצליח צריכה להיות נוכחות באינטרנט.

בניית אתרי קטלוג

לאתרי קטלוג אין סליקה באתר כמו חנויות מקוונות, אך הם יכולים לספק ערך קיצוני לקהל לקוחות המעוניין לגלוש במוצרים באינטרנט. אם אתם עסק המספק מוצרים או שירותים, אתם יכולים להציג את הפריטים האלה בפורמט קטלוגי עם תכונות, מפרטים, תמונות ועוד, אך בלי היכולת לסלוק באתר. 

זה מאפשר ללקוחות שלכם לחקור מה יש לכם להציע וליצור איתכם קשר באמצעות טופס יצירת קשר, בקשה להצעת מחיר או בקשה לדוגמה.

בניית אתרי חנות

זה לא סוד ששוק הקמעונאות המקוון פורח לחלוטין. למעשה, קצת יותר ממחצית מהצרכנים בישראל מעדיפים לקנות באינטרנט, 90% מהישראלים בגילאי 20 ומעלה השתמשו יותר באינטרנט בשנת 2020, 45% השתמשו באינטרנט לצורך קניית מוצרים ושירותים; ו-7.5% מכרו ברשת. נתונים אלה עולים מסקר חברתי של הלמ"ס, בנושא מסחר ובנקאות ברשת(מקור).

ואנחנו בהחלט לא יכולים להאשים אותם. בחיינו העמוסים והמודרניים, חנויות מקוונות הן מותרות של ממש. אם משהו קיים, אתה כנראה יכול לקנות אותו באינטרנט ולקבל אותו במשלוח ישר לדלת שלך.

אז בין אם אתה רוצה להקים עסק עצמאי של מסחר אלקטרוני או להוסיף אלמנט קמעונאי מקוון לעסק שלך, חנות אונליין היא הפתרון שלכם.

יצירת אוטומציות לעסקים

בין אם אתם מנהלים עסק קטן או עסק גדול, אוטומציה היא דרך מצוינת לייעל את התפעול ולהניע את הצמיחה העסקית. כלי אוטומציה נועדו להחליף את העבודה האנושית בכלים דיגיטלים, כך שתוכל להפעיל את משאבי האנוש הללו במקום אחר בעסק.

כדי לממש את מלוא הפוטנציאל של אוטומציה, עסקים צריכים להשתמש בעקביות בתוכנות אוטומציה מוכחות ובשיטות עבודה מומלצות בכל זרימות העבודה – מיצירת חוויות לקוח דיגיטליות מהירות יותר ועד לפישוט תהליכים פנימיים. עם זאת, לא כל הפתרונות מכילים את כל מגוון הטכנולוגיה הדרושה לאוטומציה של פעולות מקצה לקצה. זה יכול להוביל לפתרונות נקודתיים רבים, עלויות גבוהות יותר וחוסר יכולת לבצע קנה מידה.

לכן, מומלץ להתייעץ עם מומחה אוטומציה ביוכל להיכנס לעסק שלכם ולהבין בדיוק אילו תוכנות הוא צריך כדי לייעל המקסימום את כל התהליכים שלו.

בניית מערכות CRM

מה זה בכלל מערכות CRM ?

מערכות CRM (Customer Relationship Management) הן מערכות לניהול קשרי לקוחות.

הן מאפשרות ניהול ומעקב אחר תהליכי המכירה, שיווק, שירות לקוחות ועוד, כולל:

– ניהול לידים ולקוחות
– הצעות מחיר וחשבונות
– משימות ותזכורות
– דוחות ומדדים עסקיים
– אוטומציה של תהליכים
– אינטגרציה עם מערכות אחרות

היתרון המרכזי של מערכות CRM הוא שהן נותנות תמונה שלמה על העסק – מי הם הלקוחות, אילו מוצרים נמכרים יותר, מה קורה בתהליכי המכירה והשירות ועוד.

כך ניתן לקבל החלטות עסקיות טובות יותר ולשפר את הביצועים. עסק שמנהל נכון את הנתונים שלו, יכול לגדול ולהצליח!

בניית צאטבוטים מתקדמים

המשפך השיווקי יעבוד בצורה טובה באמצעות צ'אט אוטומטי חכם.

שיטת המשפך השיווקי, המתחילה בחשיפה למוצר או שירות ומסתיימת בביצוע רכישה, פועלת בצורה האופטימלית דרך צ'אט בוט אוטומטי.

הצ'אט בוט משפר כל שלב במשפך השיווקי:

חשיפה – חשיפה רחבה וממוקדת למסר השיווקי בעזרת הצ'אט בוט.

עניין – עידוד סקרנות ועניין דרך מידע רלוונטי ושיחה אישית.

רצון – המרת העניין לרצון ברכישה בעזרת הזנת מידע בלתי מוגבל לצ'אט בוט.

רכישה – סיוע בתהליך קבלת ההחלטה לפני הרכישה, והפניה לביצוע רכישה מקוונת.

הצ'אט בוט מאפשר הגעה מהירה ומדויקת לקהל יעד רחב, תוך שימור עניין הלקוחות והמרתו למכירות.

ימי צילום מקצועיים

בעידן‭ ‬הדיגיטלי, תוכן‭ ‬וידאו‭ ‬הוא‭ ‬אחד‭ ‬הכלים‭ ‬השיווקיים‭ ‬האפקטיביים‭ ‬ביותר‭ ‬להעברת‭ ‬מסרים‭, ‬מיתוג‭ ‬ויצירת‭ ‬אינטראקציה‭ ‬עם‭ ‬הקהל.

סרטוני‭ ‬וידאו‭ ‬איכותיים‭ ‬הם‭ ‬דרך‭ ‬מצוינת‭ ‬לספר‭ ‬את‭ ‬סיפור‭ ‬המותג, ‬להדגים‭ ‬את‭ ‬הערך‭ ‬שאנו‭ ‬מספקים, ‬ולחבר‭ ‬באופן‭ ‬רגשי‭ ‬עם‭ ‬הצרכנים‭ ‬שלנו‭.‬

סרטונים מקצועיים יכולים לשדרג משמעותית את הנוכחות הדיגיטלית של העסק שלך. סרטונים איכותיים ומעניינים ימשכו יותר לקוחות פוטנציאליים לבקר באתר, בדף הפייסבוק או בערוץ היוטיוב של העסק.

כמו כן, ניתן לעשות שימוש חוזר בסרטונים אלו באמצעי שיווק שונים – באתר, ברשתות חברתיות, בירידים וכנסים ועוד. הסרטונים יקרינו אווירה חיובית ודינאמית שתמשוך לקוחות.

 

התשוקה‭ ‬שאיתה‭ ‬אנו‭ ‬מתעוררים‭ ‬כל‭ ‬בוקר‭ ‬מחדש,
היא‭ ‬מה‭ ‬שהפכה‭ ‬אותנו‭ ‬למובילים‭ ‬וחדשניים‭ ‬בתחום.

הגיע הזמן להכיר

אביאור אהרוני ללא רקע חדש_

אביאור אהרוני

שותף ובעלים

בן 25,  גר בנתיבות, שירתתי בתור ספר צבאי ואני מאוד אוהב כלבים.

איך הגעתי לפתוח חברת דיגיטל?
אז ככה, התחלתי את הדרך שלי בעולם הדיגיטל בשנת 2016 כאשר פתחתי חנות באיבי והתחלתי למכור ולהרוויח, למזלי, איביי הבינו שאני לא בן 18 וחסמו אותי,

למה אני אומר למזלי? 
טוב כי אז פשוט לא הפסקתי לחקור את הרשת בשיטות איך להרוויח מהמחשב, המון קורסים, ספרים, והמון כסף שהוצאתי על ניסוי וטעייה, שגרמו לזה שלמדתי המון על עולם השיווק בדיגיטל.

אני מת על העולם הזה, אני חושב שהוא פשוט בלתי מוגבל מבחינת פוטנציאל ברגע שמבינים את היכולות של השיווק בדיגיטל, מה שפעם היה שמור לחברות הגדולות ביותר במשק ולרשתות כמו רשת וקשת, היום אפשרי גם לעסק קטן ובצורה אפילו יותר אפקטיבית! פשוט מדהים מבחינתי. 

אני כל הזמן מקפיד ללמוד עוד ולהתפתח, אין גבול לידע, והמטרה שלי היא באמת להיות הטוב ביותר בתחום שלי.

איך הפכנו להיות שותפים?
את דניאל הכרתי עוד מהבית ספר,
לי היה משרד שיווק במשך כמעט שלוש שנים, וגם לו היה,
תמיד היינו חברים, וכל הזמן היינו בקשר אחד עם השני,
עד שיום אחד דניאל העלה רעיון, והחלטנו לאחד כוחות כדי להיות משרד יותר טוב ביחד מאשר כל אחד בנפרד.
מקצועית אנחנו משלימים אחד את השני
 מה שיגרום ללקוחות להרוויח יותר,
ולנו לעבוד יותר בכיף – וככה אינטואיט יצאה אל העולם.

דניאל ביתאן ללא רקע_

דניאל ביתאן

שותף ובעלים

בן 25 מנתיבות, התחלתי את דרכי בעולם השיווק בשנת 2017. הכל התחיל כשלקחתי קורס שיווק שותפים מתוך סקרנות.
מהר מאוד התאהבתי בתחום, והבנתי שזוהי הקריירה בה אני רוצה לעסוק. מעתה שאפתי להמשיך וללמוד על העולם המרתק של השיווק.

ומה קרה מאז?
מאז אותו קורס, אני מתמקצע באופן אינטנסיבי ולומד כל מה שאני יכול על אסטרטגיות שיווק, קידום מכירות, ניהול קמפיינים, שיווק במדיה חברתית, אופטימיזציה של אתרים ועוד. אני נהנה מהאתגר שבמציאת פתרונות יצירתיים לבעיות שיווקיות מורכבות, ומהסיפוק שבראיית הצלחת קמפיינים אותם בניתי מאפס.

איך הגעתי לפתוח חברת דיגיטל?
בשנים האחרונות צברתי ניסיון רב בתכנון, ביצוע וניהול קמפייני שיווק דיגיטליים מגוונים עבור לקוחות בתחומים שונים. כמו כן, הרחבתי את הידע שלי בכלי ניהול, שיפור ומדידת ביצועים של קמפיינים דיגיטליים.

אני מתכנן להמשיך ולהעמיק את הידע שלי בתחום השיווק הדיגיטלי, ולהפוך למומחה בכל הקשור לקידום עסקים ברשת.

 
איך הפכנו להיות שותפים?
את אביאור אני מכיר כבר מהבית ספר בו למדנו ביחד.
חבר טוב שתמיד היה שם שצריך.
השנים עברו ובחיים כמו בחיים כל אחד תופס את המקום שלו,
אני פתחתי את המשרד שלי ובמקביל הבנתי שאביאור גם פתח משרד שיווק בעצמו.
כמובן שתמיד היינו מדברים ועוזרים אחד לשני במה שצריך.
יום אחד חשבתי לעצמי: ״אולי אני ואביאור נפתח משרד ביחד?״
ובאמת באותו יום כבר ישבנו והעלתי את הרעיון,
ומשם הדרך לאינטאויט הייתה קצרה ומיוחדת.

באינטואיט אנו מאמינים שהצלחת עסקי הלקוחות שלנו, היא ההצלחה שלנו!
אנחנו מאמינים שלקוח מרוצה זה לקוח ממליץ.

הצטרפו למשפחת אינטואיט ויחד נפעל להצלחת העסק שלכם.

FAQ

מהו שיווק דיגיטלי עסקי?

שיווק דיגיטלי הוא קידום או פרסום של המוצר, השירות או העסק שלך באינטרנט. שיווק דיגיטלי מורכב מסוגים רבים ושונים של אסטרטגיות שיווק, אך קשת השירותים העיקרית מורכבת מעיצוב ופיתוח אתרים, אופטימיזציה למנועי חיפוש, פרסום בתשלום לקליק, שיווק במדיה חברתית ואסטרטגיות שיווק באמצעות תוכן כמו כתיבת בלוג, שיווק וידאו ושיווק בדוא"ל.

אפילו בתוך האסטרטגיות לעיל יש תת-קבוצות של סוגי השיווק הדיגיטלי השונים. בתוך אופטימיזציה למנועי חיפוש ישנה אופטימיזציה מקומית למנועי חיפוש, אופטימיזציה ארצית למנועי חיפוש, בניית קישורים וניהול מוניטין. 

סוגי פרסום בתשלום לקליק כוללים פרסום מקומי בתשלום לקליק, פרסום ארצי בתשלום לקליק ופרסום בפייסבוק. שיווק במדיה חברתית פועל על פני פלטפורמות שונות, בהתאם לסוג העסק שבו אתה נמצא, אבל כמה מהרשתות החשובות ביותר הן פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, יוטיוב ולפעמים גם לינקדאין. שיווק תוכן מורכב מיצירת תוכן בעל ערך אמיתי לגולשים/עוקבים שלכם ברשתות החברתיות ובאתר שלכם.

שיווק דיגיטלי שינה את כל הצורה בה עסקים יכולים לשווק את עצמם. לקוחות יודעים מה הם רוצים ומתי הם רוצים את זה והם פונים לאינטרנט כדי להשיג את מה שהם רוצים מתי שהם רוצים את זה. שיווק דיגיטלי עוזר לעסקים לייצר תנועה לאתר שלהם ולהפוך מבקרים באתר ללקוחות משלמים.

שיווק דיגיטלי הוא אחד מסוגי השיווק החשובים ביותר שאתם יכולים לעשות עבור העסק שלכם.

אתר אינטרנט זה לא מספיק בימינו. האינטרנט הפך לאחד המרחבים התחרותיים ביותר וכולם מתחרים בכמויות ההמוניות של תעבורה ומשתמשים באינטרנט. בעוד שאתר אינטרנט הוא חשוב ביותר ומשמש כבסיס לנוכחות השיווק המקוון שלך, הוא בדיוק זה, בסיס. קידום האתר שלך דרך ערוצי שיווק דיגיטליים אחרים חשוב כדי לייחד את העסק שלך ולתת לך כל הזדמנות למשוך מבקר חדש, שבתקווה יהפוך ללקוח.

שיווק דיגיטלי הוא קידום המותג והשירותים/מוצרים שלך תוך כדי מלחמה דיגיטלית מול המתחרים שגם משווקים בדיגיטל (בלי לדבר על היתרון שיש לבעלי עסקים שמשווקים בדיגיטל לעומת אלו שלא).

רוב השירותים שלנו הם חוזים לחצי שנה ושנים עשר חודשים המוצעים בתעריפים מוזלים עבור שירותים מורחבים, אך אנו מציעים גם חוזים מחודש לחודש. אנו מעדיפים עסקאות ארוכות יותר מכיוון שתוצאות שיווק דיגיטלי אינן מתרחשות בין לילה, במיוחד אם מדובר בשיווק אורגני(לא ממומן) ברשתות החברתיות ואופטימיזציה למנועי חיפוש(קידום אורגני בגוגל).

שיווק דיגיטלי דורש מאמץ עקבי ובלתי פוסק. כל מי שמבטיח תוצאות בן לילה בשימוש בשירותיו יכול באותה מידה למכור אבני קסמים. האינטרנט הוא המרחב העסקי התחרותי ביותר בעולם.

עבור שירותי הפרמיום שלנו לבניית אתרים, אנו מציעים הצעות מותאמות אישית ותמחור שנקבעים על סמך היקף הפרויקט, אך שירותי עיצוב אתרים כלליים נעים בין 5000 ש"ח ל100,000 ש"ח לפרויקטים גדולים מאוד.

כל אחד מהלקוחות שלנו הוא ייחודי ויש לו דרישות שונות בכל הנוגע לאסטרטגיית שיווק דיגיטלית שעברה מהפכה. לכל הלקוחות תוצג הצעה מותאמת אישית הייחודית לענף העסקי ולדרישותיהם.

לדעתנו, כמה שיותר הוצאות על שיווק ככה יותר טוב, מהסיבה הפשוטה שאנחנו רואים הוצאות על שיווק כהשקעה וכדרך לייצר עוד רווחים לעסק,

אך ככלל אצבע, הוצאות שיווק כלליות מומלצות להיות בסביבות 10-20% מההכנסות הכוללות אבל אין כאן תשובה מדויקת. אחד המספרים החשובים ביותר הוא לקבוע מה ההחזר על ההשקעה של כל השקעה שיווקית.

כדי להתחיל יש לכם כמה אפשרויות שונות:

  • בקשו שיחת ייעוץ ראשונית בחינם בלחיצה כאן
  • שלחו לנו דוא"ל לכתובת office@intoit.co.il
  • שלחו לנו טופס בדף יצירת הקשר שלנו
  • התקשר אלינו למספר 050-7070-353

כל השירותים שלנו מגיעים עם תמיכה אישית מהצוות המדהים שלנו. אנו גאים במתן שירות הלקוחות שלנו ותמיד דוגלים לתת מענה כמה שיותר נרחב.

אנו תומכים חזקים בשקיפות דיווח, ולכן אנו כל שבוע שולחים דוח מלא ללקוחות שלנו כדי שיהיו מעודכנים בהכל.

בסופו של יום, אנחנו יועצי שיווק שנמצאים כאן כדי לסייע לעסק שלך בכל דרך אפשרית ולעזור לך להצמיח את העסק שלך לכל מה שאי פעם חלמת שהוא יהיה. אנחנו נהיה שם כדי לתת לך עצות כנות ותשובות בכל רגע נתון.

בעל/ת עסק?
לקרוא את הבלוג שלנו יתן לך יתרון על המתחרים >>

זה ממש לא משנה אם אתם אנשי מקצוע או בעלי עסקים בתחילת דרכם באינטרנט, המטרה שלנו היא לספק לך טיפים מדהימים לשיווק דיגיטלי, את כל העדכונים הכי חמים חמים בדיגיטל ואת הדרכים להגדיל את ההכנסות העסקיות שלך באמצעות אסטרטגיות מקוונות. מזמינים אתכם לקרוא את כל הפוסטים שלנו וממליצים להירשם לניוזלטר שלנו כדי לא לפספס כלום!

מדריכים לרשתות חברתיות

מדריך לבעלי עסקים – איך לחשוב על אין סוף רעיונות לסרטונים ולעשות את זה כמו שצריך בעזרת claude

אהלן חברים כאן דניאל, שותף בחברת הפרסום אינטואיט, והיום אני רוצה להכיר לכם (שוב) את הכלי המטורף קלאוד שיעזור לכם לייצר אין סוף רעיונות!אז החלטתם להשקיע בשיווק באמצעות סרטונים – כל הכבוד! אתם בדרך הנכונה. סרטונים נחשבים היום לאחד הכלים האפקטיביים והמשפיעים ביותר בשיווק דיגיטלי. אבל כל מי שניסה ליצור

לקריאה עכשיו »
מדריכים לרשתות חברתיות

המדריך האולטימטיבי לשיווק בטיקטוק לעסקים ב-2024: טיפים, טמפלייטים ואסטרטגיות מנצחות

היי חברים, כאן אביאור – שותף ובעלים בחברת הפרסום אינטואיט. רציתי לפתוח ולהגיד שאני ממש נרגש לשתף אתכם במדריך מקיף זה על שיווק בטיקטוק לעסקים. אני כבר שנים בתחום השיווק הדיגיטלי, אבל האמת היא שממש התלהבתי מהאפשרויות שטיקטוק פתחה בשנים האחרונות. מדובר בפלטפורמה מדהימה עם קהל עצום וכלים ייחודיים, שיכולה

לקריאה עכשיו »
מדריכים על כלים לעסקים

איך בעלי עסקים יכולים להשתמש בClaude כדי לכתוב פוסטים, מאמרים ועוד – חינמי ומדהים בעברית

אהלן חברים, כאן דניאל, שותף ובעלים בחברת הפרסום אינטואיט, בעידן הדיגיטלי של ימינו, נוכחות מקוונת חזקה היא הכרח עבור כל עסק השואף להצליח. אחד המרכיבים החשובים ביותר בבניית מוניטין דיגיטלי הוא יצירת תוכן איכותי ומעניין, אשר מושך קוראים, בונה אמון ומציב את העסק כמוביל מחשבה בתעשייה. אולם, יצירת תוכן עקבי

לקריאה עכשיו »
מדריכים לקידום אורגני בגוגל לעסקים

מדריך מלא ומצולם להקמת גוגל ביזנס לעסק שלך + טיפים למתקדמים

אהלן חברים, כאן דניאל, שותף ובעלים בחברת אינטואיט, והיום אני הולך להקים יחד איתכם בצורה נכונה גוגל מיי ביזנס, בעידן הדיגיטלי, נוכחות עסקית באינטרנט היא חיונית להצלחת כל עסק. אחת הדרכים הטובות ביותר לשפר את הנראות של עסקך באינטרנט היא דרך גוגל ביזנס (Google My Business). הכלי הזה מאפשר לך

לקריאה עכשיו »
מדריכים על אתרים לעסקים

מדריך מלא לבעלי עסקים: כיצד להקים אתר בעזרת Site123

אהלן חברים כאן אביאור, שותף ובעלים בחברת אינטואיט, במאמר מצולם זה, אני אציג מדריך מפורט שילווה אתכם צעד אחר צעד בתהליך הקמת אתר לעסק שלכם באמצעות Site123. אז אני מתרגש, ויאלה בואו נתחיל! אז מה זה בכלל אתר Site123? Site123 הוא פלטפורמת בניית אתרים ברשת, מותאמת במיוחד למשתמשים ללא רקע

לקריאה עכשיו »
מדריכים לרשתות חברתיות

המדריך המלא לפתיחת נוכחות עסקית מנצחת ברשתות החברתיות: פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ויוטיוב

אהלן חברים כאן אביאור מאינטואיט, והיום אני רוצה להראות לכם איך לפתוח דף פייסבוק, אינסטגרם, לקשר בניהם, טיקטוק וערוץ יוטיוב. בעידן הדיגיטלי של ימינו, נוכחות עסקית ברשתות החברתיות היא לא רק הכרחית אלא גם מהווה כלי חזק לקידום עסקים, חיבור עם לקוחות והרחבת המותג. אז אני אשמח שנתחיל, אני כאן

לקריאה עכשיו »
מדריכים על עיצוב גרפי לעסקים

איך ליצור כל מה שצריך לעסק מבחינה מיתוגית | לוגו, פרופילים לרשתות, קאבר לפייסבוק וליוטיוב בעזרת קאנבה | מדריך מצולם לבעלי עסקים

אהלן חברים, כאן דניאל, שותף ובעלים בחברת אינטואיט פרסום, יצירת זהות מיתוגית עקבית ומזוהה היא קריטית להצלחתו של כל עסק קטן וגדול. על מנת לבנות מותג מצליח, חשוב לייצר אלמנטים ויזואליים שלוכדים את ערכי הליבה והחזון של העסק. במדריך המקיף הזה, אסביר לכם כיצד ליצור בקלות רבה את כל האלמנטים

לקריאה עכשיו »
מדריכים לרשתות חברתיות

איך לתזמן מראש פוסטים לאינסטגרם ולפייסבוק בעזרת כלי התכנון של פייסבוק – מדריך מצולם

אהלן חברים כאן אביאור, שותף ובעלים בחברת אינטואיט, והיום אני רוצה להראות לכם איך להשתמש בכלי התכנון של פייסבוק לטובת העסק שלכם, למי שלא מכיר מדובר בכלי של פייסבוק (ואינסטגרם) שנותן לכם את האפשרות לתזמן את כל הפוסטים שלכם מראש חודש קדימה. חשוב לדעת לנצל את הזמן שלנו בצורה נכונה

לקריאה עכשיו »