בניית חנויות אונליין

ייחודיות.
מתקדמות.
מותאמות אישית.
שמוכרות.

רוצה ליצור לעסק שלך אתר חנות?

אז חשבתם על הקמת חנות אונליין לעסק שלכם?

אתם בדרך הנכונה!

זה לא סוד ששוק הקמעונאות המקוון פורח לחלוטין.

מניתוח ההוצאות בכרטיסי אשראי שערכה חברת שב"א (שירותי בנקאות אוטומטיים), עולה כי הישראלים מוציאים כעת סכומי כסף שוברי שיאים בהשוואה לימי טרום הקורונה.

הצרכנים בישראל, אשר התרגלו בתקופת הקורונה לבצע הזמנות באונליין מבלי להתאמץ ולצאת לחנויות, מנצלים את הידע שצברו להרגלי צרכנות נבונה, הרגלים אשר ישארו איתנו שנים רבות קדימה.

אם משווים את שנת 2020 לקודמתה, נראית עליה של כ-400% ברכישות סופר באונליין. גם כאשר הסופרים פתוחים, ניתן לראות בבירור מגמה של העדפה ברכישה מקוונת, ובשנת 2021 מגמת העלייה נמשכת בעקביות. לפי נתוני שב"א, ההוצאה היומית על קניות באינטרנט גדלה מ-455 מיליוני שקלים ביוני 2019 ל-650 מיליוני שקלים ביוני 2021 – עלייה של 43%. זאת, על אף שהחנויות והקניונים חזרו כבר לפעילות רגילה. (מקור)

הנה 8 יתרונות של חנות מקוונת לעסק שלכם:

1. עלויות נמוכות

באופן כללי, ניהול חנות מקוונת עולה הרבה פחות להקמה ולתפעול מאשר חנויות פיזיות.

עדיין ישנן עלויות כרוכות כמובן: אחסון אתרים, דומיינים באינטרנט, שיווק דיגיטלי ועמלות פלטפורמה (אם מוכרים דרך פלטפורמה כמו Shopify או Wix). ייתכן שתצטרך גם לבצע מיקור חוץ של דברים כמו פיתוח אתרים, יצירת מותג, אסטרטגיה שיווקית, צילום וקופירייטינג.

אם המוצר שלך חדש לגמרי בשוק או שזו היציאה הראשונה שלך לקמעונאות, התחלה עם חנות מקוונת היא דרך מצוינת לעשות מסחר מבחן בסביבה של לחץ נמוך יחסית.

2. לא מוגבל גיאוגרפית

חנות פיזית שאינה מוכרת מוצרים באינטרנט מוגבלת מאוד מבחינה גיאוגרפית.

גם אם יש להם מוצר מאוד נחשק ותקציב שיווק גדול, הם עדיין ימשכו רק אנשים ברדיוס פיזי מסוים. עם זאת, עסקים שמוכרים באינטרנט יכולים להפיק תועלת מאספקה ​​לאזור גיאוגרפי רחב ככל העולה על רוחם – להגיע לכל הארץ או אפילו לכל העולם!

שימו לב, אם תחליטו למכור מחוץ לישראל, החנות המקוונת שלכם תצטרך לציית לכללי המס הבינלאומיים של הייבוא/ייצוא.

3. פתוחים 24/7 לעסקים

רוב החנויות המקוונות כוללות עיבוד הזמנות ותשלומים אוטומטיים לחלוטין, המאפשרים ללקוחות לבצע קניות מתי שמתאים להם.

קניות מקוונות הן הנוחות האולטימטיבית הן לקמעונאים והן ללקוחות. לקוחות נהנים מהיכולת לגלוש ולקנות מתי שהם רוצים, ובעל העסק לא בהכרח צריך לבטל הכל כדי לעבד רכישות באופן מיידי (כפי שהם צריכים לעשות עם לקוח שנוכח פיזית).

לא אתם ולא הלקוח מחויבים – או מוגבלים – לשעות פתיחה מוגדרות.

4. גמישות תפעולית

ניתן לעדכן חנות מקוונת ככל שתרצו, ללא עלות או הוצאות קטנות. ניתן ליישם דברים כמו הוספת מוצרים חדשים, ארגון מחדש של הקטלוג שלך או הקמת מבצע בזק. יתרון נוסף הוא שניתן להפעיל ולכבות קמפיינים בזמן אמת בקלות יחסית.

אם תשוו את זה לחנות פיזית שבה סביר להניח שתצטרך לתכנן מראש עבור שחרור מוצרים חדשים ואירועי מכירה, כמו רכישת חומרים מודפסים בחנות, ופרסום בעיתונים מקומיים,

עם חנות מקוונת, אתם לגמרי בשליטה.

5. נתונים עסקיים מדויקים

חנויות מקוונות (כמו רוב אתרי האינטרנט) מאפשרות לכם לגשת לשפע של פרטי שימוש כגון:

-באילו שעות ביום/שבוע/חודש האתר שלכם פופולרי ביותר?

-מהיכן מגיעים הביקורים שלך (למשל, חיפוש, מדיה חברתית, פרסום בתשלום וכו')?

-איזו עיר האתר שלך הוא הפופולרי ביותר?

-אילו מוצרים ודפים הם הפופולריים ביותר?

-באילו שעות ביום/שבוע/חודש מקבלים הכי הרבה פניות/הזמנות?

ועוד המון!

באופן מובן, ניתן להשתמש במידע זה כדי לשפר את אסטרטגיית השיווק שלך, ולאפשר לך למקד אנשים עם טעמים והרגלים דומים בצורה יעילה יותר. כלים חינמיים כמו גוגל אנליטיקס הם בעלי ערך רב לכל חברה עם אתר אינטרנט – מסחר אלקטרוני או אחר!

6. מוצר נישתי? מעולה!

אם המוצר שלכם הוא מוצר שמתאים לקבוצה מאוד ספציפית של האוכלוסייה, מכירה מקוונת עשויה להיות הדרך היעילה ביותר למכור לאותה אוכלוסייה. כאשר אנשים מחפשים משהו יוצא דופן או ספציפי, סביר להניח שהם ילכו לקניות באינטרנט ולא ברחוב הראשי.

בעידן הדיגיטלי של היום, מאוד פשוט להגיע גם לאותם קהילות אשר מדויקות למוצר שלכם.

7. הוצאה שיווקית יעילה

בשונה מפרסום פיזי לחנות פיזית, בחנות מקוונת יש אפשרות לדייק את השיווק למקסימום אפקטיביות, לשלוט בהוצאה ולהגדיל מכירות על בסיס נתונים, בשונה מפרסום פיזי כמו עיתונים שבו אי אפשר לקבל נתונים מדויקים ולשלוט בשיווק ברמת הדקה.

בנוסף, אפשר ליצור מערכת יחסים  עם הלקוחות בעזרת מיילים/סמסים שבסופו של דבר יובילו לעוד מכירות לעסק.

8. מגבלות? לא בדיגיטל!

עם חנות מקוונת, בשונה מחנות פיזית אין שום מגבלה לכמות האנשים שיכולים לקנות ממכם, ולכן אין שום הגבלה לכמות המכירות שאתם יכולים להגיע אליה.

למה לעשות את זה איתנו?

פיתוח מתקדם

אנו משתמשים בכלים המתקדמים ביותר במטרה לספק את התוצר הטוב ביותר.

אצלנו תקבלו אתר חנות ברמה הגבוהה ביותר.

עיצוב ייחודי

אצלנו אין עבודה עם טמפלייטים, לכל אתר אנחנו יוצרים עיצוב ייחודי משלו.

מבחינתנו עיצוב אתר זאת אומנות, אנחנו מקפידים על הרמה הגבוהה העיצובית שלנו ועל שביעות הרצון של לקוחותינו.

חווית משתמש

אנחנו לא רוצים לבנות לכם סתם אתר חנות, אנחנו רוצים ליצור חווית רכישה שתהפוך את הגולשים שלכם ללקוחות משלמים.

אנו נקפיד על חוויה נעימה וחלקה בחנות שלכם כדי למקסם את הפוטנציאל של החנות ולייצר מיתוג חזק.

 

התאמה אישית

רוצים משהו ספיציפי אליכם? אולי דף סליקה מיוחד? אנחנו נתאים אישית את האתר לכל הצרכים שלכם, לא משנה עד כמה מופרעים הם.

מוזמנים לנסות אותנו.

מיתוג עוצמתי

אנחנו יודעים איך לייצר מותגים, וגם את החנות שלכם נבנה כדי להפוך אותה למותג, שילוב חווית משתמש חזקה עם עיצוב נכון בפיתוח מתקדם הופך כל אתר חנות למותג חזק.

מערכת ניהול מתקדמת

אנחנו ניצור לכם מערכת ניהול ידידותית איתה תוכלו בקלות להתנהל עם החנות החדשה שלכם, יצרנו אותה כך שכל אדם יוכל לעבוד איתה ללא מאמץ, כך לא תבזבזו שום זמן מיותר.

שאלות ותשובות על בניית אתרים

עם כמה מהר שהטכנולוגיה משתנה, מומלץ לבצע ביקורת על האתר שלכם לפחות פעם בשנתיים. בעת עיצוב האתר, הקפידו על עיצוב שיעמוד במבחן הזמן. אנחנו מאמינים שעיצוב פשוט וקלאסי תמיד ישאר רלוונטי לרוב העסקים אך יש פעמים שעיצוב מיוחד יתן השפעה חיובית על התוצאות של האתר.

אם אתם לא בטוחים אם אתם צריכים לעדכן את האתר שלכם, תוכלו להשאיר לנו את הפרטים שלכם ונעשה לך בדיקה בחינם או לחלופין תוכלו להסתכל על אתרים של מתחרים שלכם ולהשוות לאתר שלכם.

בוודאי! , כל עיצובי האתרים ופיתוח אתרי האינטרנט שלנו מותאמים לחמשת גדלי המסך הסטנדרטיים (שולחן עבודה גדול, מחשב נייד, טאבלט, פאבלט וטלפון נייד). למעלה מ-70% בדרך כלל מהתנועה לאתר מגיעה ממכשירים ניידים ולכן אנו שמים דגש עצום על חווית המשתמש במכשירי המובייל.

שאלות אלו תלויות בסוג העסק שלכם, אך באופן כללי, אתרי אינטרנט צריכים להיות מורכבים לפחות מהעמודים הבאים: דף הבית, אודות החברה, שירותים/מוצרים המוצעים, תיאורי מקרה/המלצות, בלוג ודף צור קשר.

 

אם אתם לא בטוחים מה צריך לכלול האתר שלכם, אל דאגה. צוות המומחים שלנו תמיד מבצע בדיקה עמוקה של העסק שלכם כדי לוודא שאנו כוללים את כל הדפים המדויקים שצריך כדי לגרום למוצר או לשירות שלכם להיראות הכי טוב שאפשר.

אנו משתמשים בכלים ובטכנולוגיה שיהיו היעילים ביותר עבור העסק שלך.

אנו נקבע איזו פלטפורמה היא ההגיונית ביותר עבור העסק שלך ולאחר מכן נעצב ונפתח את האתר שלך על סמך זה. אבל, לפרטים, אנחנו בקיאים בפלטפורמות כמו WordPress, Joomla, Magento, Drupal, אתרים מבוססי PHP מותאמים אישית ועוד רבים נוספים.

כמובן! כל הפרויקטים שלנו מתחילים בשלב עיצוב שמתבסס על שאלון אתר שמתחשב בטעם האישי שלכם.

החלק הגדול השני? אנו מעצבים עד שהכל יהיה מושלם, גם מבחינתנו וגם מבחינתכם.

הכל מתחיל מאתר חזק ובריא מבחינה טכנית. עסק יכול לשלם המון כסף עבור עיצוב מדהים של אתר, אבל אם האתר לא מייצר תנועה, מה זה עוזר?

אנו דואגים להתאים את האתר שלך לסטנדרטים הגבוהים ביותר של SEO(קידום אורגני בגוגל)טכני, מה שמבטיח שכל קידום נוסף של האתר שלך יהיה שווה את הזמן.

אתר אינטרנט שלא מותאם מנקודת מבט טכנית של קידום אתרים יבזבז המון פוטנציאל של תנועה אליו.

עם זאת, זה שאתם מפתחים אתר חדש לעסק לא אומר שהוא יופיע בדירוג מנועי החיפוש באופן מייד, במיוחד עבור מילות מפתח תחרותיות. האתר חשוב, ובלעדיו תיכשלו מנקודת מבט של SEO, אבל קידום האתר לגוגל לאחר הפיתוח חשוב לא פחות, אם לא יותר.

כן כמובן. לא פעם ננסה לעשות עיצוב מחדש מלא של אתר, אבל רק אם יש צורך בכך. לפעמים אתרים צריכים רק עבודות SEO טכניות קלות וכמה התאמות קטנות בעיצוב.

אין סיבה לעצב מחדש אתר מעוצב היטב. במקום זאת, נוכל לקחת את העיצוב הקיים, למקסם את כל העניין הטכני של הSEO באתר, ואז להתחיל לקדם אותו בתוצאות החיפוש של גוגל.

שאלה זו תלויה בדרישות הפונקציונליות של האתר. פרויקטים באתר יכולים לנוע בין שישה שבועות לכמה חודשים.

כן. אנו עומדים לצד המוצרים והשירות שלנו 100% מהזמן. יש לנו תקופת בדיקת באגים של 30 יום שבדרך כלל מאפשרת לנו לחלץ את כל הבאגים או הבעיות שאנו חווים.

עם זאת, אם משהו מתקלקל באתר שלך באופן בלתי צפוי, אנחנו נהיה שם כדי לתקן אותו ולהחזיר אותו לפעולה בהנחה שהבעיה לא נגרמה על ידי מפתח נוסף אחר שעבד באתר.

כן, כן, וכן. אתם הבעלים של כל מה שאנחנו מעצבים ומפתחים. אל תסמכו על מפתחי אתרים שגורמים לכם לשלם תשלום חודשי ואז מאיימים לכבות את האתר שלכם אם תפסיקו לשלם.

מאמרים בנושא אתרי חנות לעסקים>>

זה ממש לא משנה אם אתם אנשי מקצוע או בעלי עסקים בתחילת דרכם באינטרנט, המטרה שלנו היא לספק לך טיפים מדהימים לשיווק דיגיטלי, את כל העדכונים הכי חמים חמים בדיגיטל ואת הדרכים להגדיל את ההכנסות העסקיות שלך באמצעות אסטרטגיות מקוונות. מזמינים אתכם לקרוא את כל הפוסטים שלנו בנושא אתרי חנות לעסקים וממליצים להירשם לניוזלטר שלנו כדי לא לפספס כלום!